فروشگاه مبلمان باغی

ارسال فوری و سریع به سراسر کشور - تلفن مشاوره و خرید: 02188565239 - 09120120459

فروشگاه مبلمان باغی

ارسال فوری و سریع به سراسر کشور - تلفن مشاوره و خرید: 02188565239 - 09120120459

فروشگاه مبلمان باغی

فروشگاه مبلمان باغی ویلایی حصیری - فلزی - آلومینیمی - چوبی، تاب های ریلکسی و باغی، انواع باربیکیو و کباب پز و بخاری هیزمی، گلدان و جاگلدان و چتر وسایه بان در ابعاد مختلف، تختخوابشو، تخت استخری با ارسال به سراسر کشور

پیشنهاد ما

فروشگاه مبلمان باغی ویلامبل

| يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ

وب سایت ویلامبل با آدرس www.villamobl.com با مدیریت جناب روح‌الله خوش‌اخلاق از سال 1396 در شهرستان جاجرود شروع به فعالیت کرده است.

شروع فعالیت این وب‌سایت با عرضه صندلی ریلکسی و تاب ریلکسی همراه بوده است و پس از مدتی و با توجه به اقبال مردم به خرید آنلاین، مدیریت مجموعه تصمیم به عرضه سایر لوازم ویلایی و فضای باز نیز گرفته‌اند؛ در حال حاضر حتی ساعت را نیز به مجموعه خود اضافه کرده‌اند.

ویلامبل یک فروشگاه و تولیدکننده اصلی تجهیزات فضای باز است.

در وب‌سایت رسمی ویلامبل درج شده که در شهرهای جاجرود، اسلامشهر، ارومیه، شاهرود، پاکدشت، ماهدشت و طرقبه، کارگاه تولیدی دارند.

ویژگی اصلی این فروشگاه اینترنتی،  تنوع کالای بالا بوده و می‌توانید از بین طیف وسیعی از این محصولات با قیمت و کیفیت متفاوت، انتخاب و خرید نمایید.

این فروشگاه اینترنتی در فضای آنلاین فعالیت زیاد و پاسخگویی مناسبی نیز دارد به طوری که از طریق راه‌های مختلف برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید اقدام نمایید و کسب اطلاعات داشته باشید.

ویلامبل در وب‌سایت رسمی خود و دیگر پلتفرم‌ها و بلاگ‌های مربوطه، ارائه قیمت آنلاین دارد.

طبق بررسی ما، ویلامبل در ارسال‌ سفارش‌ها نیز سریعترین ارسال را دارد؛ مخصوصا در فصول پر تقاضا مانند بهار و تابستان که دلیل آن نیز افزایش حجم کاری و شلوغی کارگاه‌های واسط است.

در مجموع میزان رضایت مشتریان از فروشگاه اینترنتی ویلامبل، در سطح بالایی بوده و تجربه رضایت‌بخشی درخرید از این فروشگاه آنلاین داشته‌اند؛ 

مزایا:

  • تنوع بالای محصولات
  • ارائه قیمت آنلاین
  • مشاوره آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی