فروشگاه مبلمان باغی

ارسال فوری و سریع به سراسر کشور - تلفن مشاوره و خرید: 02188565239 - 09120120459

فروشگاه مبلمان باغی

ارسال فوری و سریع به سراسر کشور - تلفن مشاوره و خرید: 02188565239 - 09120120459

فروشگاه مبلمان باغی

فروشگاه مبلمان باغی ویلایی حصیری - فلزی - آلومینیمی - چوبی، تاب های ریلکسی و باغی، انواع باربیکیو و کباب پز و بخاری هیزمی، گلدان و جاگلدان و چتر وسایه بان در ابعاد مختلف، تختخوابشو، تخت استخری با ارسال به سراسر کشور

پیشنهاد ما

مبلمان باغی با میز آتشدان از جنس ریختگی آلومینیوم با رنگ کوره ای استاتیک و مقاوم به جریانات جوی برف و باران که دارای آتشدان در وسط میز بوده و ظرف آتشدان پرتابل بوده و قابلیت برداشتن از وسط میز را دارا می باشد.

آتشدان میز دارای درب بوده و زمانی که شما نیاز به استفاده از آن ندارید می توانید درب آن رابسته و همچنین دارای توری مخروطی شکل در روی آتشدان و کنده کش برای جابجایی چوب و زغال نیز می باشد.

قطر میز 120سانتی متر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و از طرفی نشیمن صندلی حدودا 40در40سانتی بوده که راحتی خوبی را دارد.

  1. رنگ کوره ای الکترو استاتیک
  2. مناسب فضا های کم و کم جا
  3. مناسب مناطق مرطوب و شرجی بدون زنگ زدگی
  4. در رنگ سفید و مشکی و پتینه شده
  5. ریختگی آلومینیوم مونتاژ شده با پیچ و مهره

تفاوت کار ما؛ ۱.استفاده آلومینیوم ۹۰درصد و ۱۰درصد آلیاژ به خاطر شکننده بودن آلومینیوم خالص ۲. میزوصندلی با اتصالات پیچ مونتاژ شده که در صورت شکستن بر اثر بی احتیاطی قطعات قابل تعویض می باشند. ۳. پایه میز جنس آلومینیوم بر خلاف برخی از همکاران که از فلزآهنی استفاده می کنند.

مبلمان باغی با میز آتشدان آلومینیومی مدل هخامنش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی