فروشگاه مبلمان باغی

ارسال فوری و سریع به سراسر کشور - تلفن مشاوره و خرید: 02188565239 - 09120120459

فروشگاه مبلمان باغی

ارسال فوری و سریع به سراسر کشور - تلفن مشاوره و خرید: 02188565239 - 09120120459

فروشگاه مبلمان باغی

فروشگاه مبلمان باغی ویلایی حصیری - فلزی - آلومینیمی - چوبی، تاب های ریلکسی و باغی، انواع باربیکیو و کباب پز و بخاری هیزمی، گلدان و جاگلدان و چتر وسایه بان در ابعاد مختلف، تختخوابشو، تخت استخری با ارسال به سراسر کشور

پیشنهاد ما

پنکه مه پاش هانا ایتالیا

| سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۴ ب.ظ

پنکه مه پاش هانا ایتالیا

بررسی پنکه مه پاش هانا ایتالیا:

پنکه مه پاش هانا ایتالیا معمولا در فضای باز که برای خنک کردن محیط در تابستان و فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد، این فضا می‌تواند محیط باغ‌های شخصی یا باغ تالارها، رستوران‌ها و کافه‌های رو باز، روف گاردن ساختمان‌ها، تراس‌های منازل و حیاط‌ها باشد.

پنکه رطوبت ساز هانا ایتالیا وزنی معادل با 18 کیلوگرم دارد که به دلیل داشتن چرخ در انتهای آن به راحتی قابل حمل و نقل است. توان قدرتی این مدل از پنکه مه پاش که به قدرت پرتاب آب نیز معروف است حدود 7 متر است این میزان در انتهای 7 متر نیز قطرات آب حس می‌شود ولی هرچه نزدیکتر به پنکه باشید بیشتر حس می‌کنید، ضمنا حجم قطرات آب هم 20 میکرومتر است.

این مدل ارتفاعی بین  170 تا 220 سانتی متری و ابعادی 65*45 سانتی دارند. 65 سانتی متر طول پره آن است که معمولا در پنکه‌های صنعتی و پنکه‌های مه پاش سایز پره 75 سانتی متر یا 65 سانتی متر می‌باشد.

تعداد پره‌های موجود در این مدل از پنکه‌های مه پاش سه عدد است که در بعضی از برندها چهار پره هم مشاهده شده است. جنس این پره‌ها معمولا یا فلزی هستند یا پلاستیک کامپوزیت.

این پره‌ها وظیفه پرتاب باد که بدین وسلیه موجب پرتاپ قطرات آب خارج شده از قسمت مه پاش می‌شود. مخزن آب این پنکه حدود 40 لیتر آب را در خود جای می‌دهد که شما می‌توانید مخزن را پر کرده و استفاده نماید حدود 5 تا 10 ساعت به طور مداوم کار می‌کند که باید هر دو ساعت یکبار آب داخل مخزن چک شود چون بعد از اتمام آب موجود در مخزن پمپ بدون آب مانده و صدمه می‌بیند.

در نظر داشته باشید که وقتی آب به نزدیکی‌ها پمپ رسید باید مخزن مجدد شارژ شود زیرا پمپ باید همیشه داخل آب باشد. پمپ با پمپاژ کردن آب از مخزن به لوله اتصال به موتور مه پاش دستگاه موجب تولید قطرات آب شده. قسمت سری پنکه می‌تواند به صورت ثابت کار کند و هم  چرخش داشته باشد. سرعت چرخش این پنکه حدود 1100 تا 1450 می‌باشد.

مزایای پنکه رطوبت ساز هانا ایتالیا:

یکی از راه کارهایی که برای خنک سازی محیط بیرون و داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد. و امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب ساخته است پنکه مه پاش می‌باشد. این نوع پنکه انواع مختلفی دارد و کاربرد های خاص خود را دارا است. و هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

از جمله مزایا این محصولات می‌توان به مصرف پایین انرژی آن از جمله مصرف آب و برق کم آن اشاره کرد. که تا حد زیادی سبب صرفه جویی در انرژی می‌گردد و از این جهت نسبت به سایر وسایل سرمایشی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در واقع مصرف انرژی آب پنکه‌های مه پاش در هر ساعت حدود 16 گالن می‌باشد. در حالی که در کولرهای گازی مصرف آب آن در هر ساعت حدود 75 گالن می‌باشد. بنابراین این مقدار مصرف انرژی در دستگاه‌های مه پاش در مقایسه با دیگر وسایل بسیار کم و ناچیز می‌باشد.

معایب پنکه رطوبت ساز هانا ایتالیا:

این دستگاه با وجود مزایای بسیاری که دارد می‌تواند دارای معایبی نیز باشد. از جمله معایب این دستگاه قیمت نسبتا بالا آن است. که البته بسته به نوع و مدل آن متفاوت می‌باشد معمولا مدل‌هایی که دارای پمپ هستند از قیمت بیشتری برخوردارند.

از دیگر معایب پنکه مه پاش ناکار آمد بودن آن در هوای مرطوب و شرجی است. و از آنجایی که در این آب و هوا عمل تبخیر به سختی صورت می‌گیرد. پس امکان خنک سازی در این مکان‌ها بسیار کم است و عملکرد خوبی نخواهد داشت و بیشتر برای مکان هایی با آب و هوایی گرم و خشک کاربرد دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی